En svart poloklänning

(Nu lånar jag lite bilder ifrån google, jag äger ingen helkroppsspegel så jag kunde inte snabbt och enkelt ta ett kort direkt och sambon har redan flyt! haha med alla rätt kanske.) 
 
Idag blev det i alla fall en poloklänning som på bilden, den ser inte ut så mycket för världen på en galge, men jag lovar med rätt kurvor på rätt ställen blir den super snygg! 
 
 
 
 
 
Under det tog jag först på mig ett par stödstrumpor. Ja du läste rätt. Ett par svarta stödstrumpor som ser ut precis som ett par knästrumpor. Jag har jätte dåligt blodcirkulation i benen och har redan sett små strimlor av åderbråck som finns i släkten. Jäkla skit, säger jag bara.! Men, men nu gör jag något åt saken i alla fall. 
Sedan har jag svarta tunna strumpbyxor och över det ett extra lager över rumpan, så man inte blir sjuk. 
 
 
Till detta har jag en lätt sminkning och silversmycken. Håret får vara utsläppt och lite vågigt. 
Det bästa med den här looken är att jag kan bära vilka ytterkläder som helst till detta och då välja vilka färger jag vill kombinera oavsett årstid eller humör. 
Jag kan också uppgradera hela looken genom att tillföra ett läppstift, örhängen och ett par klackar och så är jag redo för kvällen. 
Ska verkligen försöka komma ihåg detta sett, det är perfekt att ha med inför framtida resor och tar liten plats. 
Nu ska jag ladda mer te, ta en promenad i skogen och sen hoppa på tåget. 
Namaste Taramella.
Marielle
2016-10-05 @ 09:15:52
URL: http://radhuslivet.se

Stödstrumpor är bäst :) <3

Svar: Haha eller hur! Grandma here i come! :D <3
Taramella




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Taramella

Välkommen! Den här bloggen är under uppbyggnad... Jag startade bloggen 2011, men nästa alla mina tankar och värderingar har ändrats successivt sedan dess och det mesta är raderat. 2015 gick jag in i den berömde väggen och gör nu en resa tillbaka ifrån utbrändhet, panikångest och minnessvårigheter. Jag flyttade nyligen till en storstad tillsammans med min nyfunna pojkvän och våra djur. Jag har tidigare studerat örtmedicin och läkekonst. På dagarna är jag mycket i naturen, lagar mat och är med djuren. I övrigt gillar jag att uttrycka mig genom dans, sång, skrift eller måleri. Går gärna på udda gratisevent eller skapar egna. Denna blogg uppdateras och skrivs på när lust och ork räcker till. Vill att båda ni och jag ska känna att detta är en kravlös och öppen blogg för alla. (Den här sida innehåller stavfel, osammanhängande meningar och påhittade ord, va ödmjuk och respektera att jag är under en läkningsprocess och ibland blir det tokigt.) Med det sagt åter igen varmt välkommen. 30/9 - 16 @Taramella

RSS 2.0