Babyface.se Maria Åkerbergs mascara

Så nu var jag även och hämtade mascaran på posten igår, hade tänkt blogga om den redan då. Men sen kom sambon hem och då prioriterade jag att laga god mat och tappa upp ett bad åt oss istället ;) 
 
 
Mascaran fungerar bra, jag är lite kräsen när det kommer till just borsten på mascaran, så jag har även en torr borste med mer täthet som jag använde efteråt för att fransarna ska se ännu mer naturliga ut. Så har jag nog alltid gjort, det är en extra sak att hålla reda på men då gör det inget att man går ner i pris heller. 
Färgen denna gången var svart, ska man sminka sig så ska man. Har använt bun förr då jag var brunhårig och då var det super snyggt. Nu är jag mer ute efter festlooken eller affärskvinnan på språng. 
(Just nu är jag ju sjukskriven, men längtar till att jag ska få känna att jag är en del av samhället igen. Så är jag ledig och ska till biblioteket till exempel, så gör jag mig lite extra fin. OM jag orkar förstås, sträcker på mig och lyfter självförtroendet på så vis. Jag får en känslan över att jag har gjort något viktigt för mig själv och utfört något under dagen mer än vardagssysslorna. Dom kan vara svåra och utmanande bara dom vissa dagar.) 

Hur som helst färgen var bra, men den sitter inte lika hårt som dom andra icke naturliga mascarorna som jag har provat. Så har man långa ögonfransar som jag får man var lite försiktig innan den torkat in helt, så den inte glider ut i oljorna/oljan i ansiktet. Det jag också tyckte var bra med den är att den känns inte sådär stel som en mascara kan bli. Jag kan uppleva att fransarna blir väldigt hårda och känns obehagliga. Den effekten skapar inte denna mascaran, den är mer följsam, mjuk och skonsam för fransarna. Jag är mycket nöjd än så länge. 
 
 
@Taramella.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Taramella

Välkommen! Den här bloggen är under uppbyggnad... Jag startade bloggen 2011, men nästa alla mina tankar och värderingar har ändrats successivt sedan dess och det mesta är raderat. 2015 gick jag in i den berömde väggen och gör nu en resa tillbaka ifrån utbrändhet, panikångest och minnessvårigheter. Jag flyttade nyligen till en storstad tillsammans med min nyfunna pojkvän och våra djur. Jag har tidigare studerat örtmedicin och läkekonst. På dagarna är jag mycket i naturen, lagar mat och är med djuren. I övrigt gillar jag att uttrycka mig genom dans, sång, skrift eller måleri. Går gärna på udda gratisevent eller skapar egna. Denna blogg uppdateras och skrivs på när lust och ork räcker till. Vill att båda ni och jag ska känna att detta är en kravlös och öppen blogg för alla. (Den här sida innehåller stavfel, osammanhängande meningar och påhittade ord, va ödmjuk och respektera att jag är under en läkningsprocess och ibland blir det tokigt.) Med det sagt åter igen varmt välkommen. 30/9 - 16 @Taramella

RSS 2.0